środa, 21 listopada 2012

*.*

Cześć. Jak wam minął dzień, niektórym prawdopodobnie się jeszcze nie skończył. :) Przeczytałam niedawno, że ' Take Me Home ' jest numerem jeden w 32 państwach ! *.* Jestem dumna z ich pracy i wy na pewno też. Poza tym, Louis i El niedawno mieli swoją rocznicę, życzę im kolejnego, szczęśliwego roku z jeszcze większą dawką miłości, chyba nie powinniśmy hejtować Eleanor, ma prawo do szczęścia jak każdy. :) Dzisiaj jednak jest rocznica ' Up all night ' ! ♥ Myślę, że będę i chyba już dzisiaj zacznę dodawać imaginy z gifami i bez.
A jeśli chodzi o chłopców , dzisiaj wylecą lub jutro rano do naszych ukochanych (!) sąsiadek Niemek na gale BAMBI. A potem ? Może przylecą do nas chwilowo na bigos? Która przygotuje? :)

                                   Śniadanie Niall'a , on wszystko to zmieści w swoim brzuszku ? :D




Mina Lou mnie rozwaliła, ale i tak ciacha ♥


Chłopcy ( oprócz Zayn'a ) wczoraj z fanką. :)


2010-2012 ♥ . Ogarnijcie ! :)


Wiadomość zostawiona w klubie golfowym przez Harry'ego. Tez chce tak pisać ! ;*


Ja się biorę za pisanie imagin'u. :)

4 komentarze:

  1. Ja mogę bigos przygotować, hmm... no mogę ;p Tylko czy Niall będzie zadowolony? ;p ;d xd haha

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo mogę dodawać komentarze ; )
    Zgadzam się nie powinniśmy hejtować El, ja nigdy nic do niej nie miałam ; ) i życzę im wszystkiegooo dobrego ; *
    Czekam na imaginy ;D I znowu w Niemczech.. a co z nami ;( Miejmy nadzieję, że kiedyś wpadną ; D
    Marzena

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki Niall na zdjęciu xD
    Min Lou faktycznie niezła :3

    OdpowiedzUsuń