niedziela, 25 listopada 2012

Newsy. :3

Cześć buźki :3. Jestem mile zaskoczona tym, że do ostatniego postu dostałam 6 komentarzy, niby mało a tak wiele znaczy ♥. Co u mnie? Moze nie ciekawi to zbytnio was, ale powiem że w porządku. No jak w niedziele, zawsze nudy, a jutro szkoła. A jeszcze dzisiaj miałam takiego "stracha" , bo samochód prawie przyjechał mi mojego pieska ( suczka dokładnie, rasowy york ). :) Ale na szczęście wszystko w porządku ! *.* . Prawdziwi fani ? Luc bi którzy ich lubią ? GŁOSUJEMY DUPECZKI : http://peopleschoice.co/pca/vote/votenow.php . Jeśli ktoś może, niech dodaje link na bloga :) No głosujcie, oni muszą być pierwsi, nic nie kosztuje, jeden klik i gotowe :3
Chłopcy dzisiaj wylatują do USA , wócą 7 grudnia ( dopiero ?! ) w nocy lub 8 grudnia rano. I znowu inna strefa czasowa, ejj . ♥
A teraz zdjęcia. *.*

                                                             Nialler Wczoraj :3





Hazza, twoje włosy. Aww :3


Jaki uśmiech. :)



No ale prawdziwy Harry jest dużo ładniejszy. Ale taka kopia, hm, czemu by nie ? *.*


Zayn czyta ksiazkę od fanek > :3



Nowe zdjecie Tommo . :>


Smacznego Styles :3


Moim zdaniem to już lekka przeginka, skarpetki z nimi ? 


Mrau, jacy śliczni .xd


Horan, fryzura . :)


Paul i Zayni <3


Z instagrama Hrry'ego ♥


Nie ma to jak się poobijać w trakcie próby ^.*


Horan dodał przedwczoraj na twittera, z koncertu Robbiego Williams'a.


Jeszcze coś z gali Bambi *.*


Em, Liam, to but, nie telefon, haha :>


Grauć, czemuż on jest taki sliczny a nie mój ? :*


Loui z zarostem ? Spoko ♥


Oczy ! Aaaw ;**


Photoshop ? Staro wyszedł . A z serii " bież co chcesz Kochanie " Mm <3



No i chłopcy na lotnisku, chyba dzisiaj :3







Jezu noo, dlaczego ja tak nie moge ? Hazza się wczuł w tego przytulańca ! <3



Nawet fan się znalazł ! :)


To chyba na tyle, miłej końcówki niedzieli kochani . xx

3 komentarze:

  1. Awww. Zayn <3 Jezuuu *.*
    Harry Twoje włosy mnie rozwalają ^^
    Zdjęcie Harrego i Zayna uwielbiam je ♥ ♥ ♥
    Niall strasznie staro wyszedł i te dłonie... Takie nie on ;( ale i tak śliczny <3
    Liam ♥
    Louis z zarostem wygląda tak.. doroślej xd
    One Direction, wszędzie One Direction (ale skarpety to już przesada...;\)
    Znowu lecą do USA, a ciekawe kiedy przylecą do Polski..
    No nic trzeba czekać ;D.
    Kiedy dodasz rozdział na starego bloga?
    Już się niecierpliwię xd
    Marzena

    OdpowiedzUsuń
  2. To jest świetne :)

    OdpowiedzUsuń