wtorek, 20 listopada 2012

Witam Wszystkich . *.*

Jest to mój pierwszy blog na tym portalu , mam nadzieję, że przyjmiecie mnie z szacunkiem, że będziecie czytać moje posty, że będzie się wam podobało. Jak wiele dziewczyn, jestem fanką One Direction, już prawie rok i nie chce rezygnować, kocham to co robię, kocham mówić o nich, o tym co robią, to jest moje życie . ♥ Tak więc nazywam się Dominika, mam 14 lat i chyba jestem w miarę normalną osobą, z miłą chęcią poznam innych . *.*Jakieś pytania do mnie ? Proszę pisać w komentarzach . :)




Malik, aww ♥


Horan, powaga, powaga - pamiętaj.


Nie zazdroszczę im, że spotkali królową, ale zazdroszczę właśnie jej, że spotkała ich :)


Wyczuwam święta , a wy ? ^.^


Myślę, że już nie długo znajdę kilka osób które będą mi pomagać rozwijać tego bloga. A jak na razie żegnam się dzisiaj z wami zostawiając wam na noc ich. JednoKierunkowych snów wam życzę Kochani. ♥


4 komentarze:

  1. przystojnichy *.* dziwne,że Malik na jednym zdjęciu ma te blond pasemko,a na kolejnych już nie ;D w tym momencie zazdroszczę Królowej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mnie zastanawia Malik ... Oj, jak jak ja bym chciała być na jej miejscu(królowej)
    Awwww...:)
    Jak ja ich uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również wyczuwam święta ! hahaha, genialny post . ♥

    OdpowiedzUsuń