wtorek, 27 listopada 2012

Zdjęcia, Newsy *.*

Cześć Mordeczki :D. Co tam u was ? Bo u mnie po staremu , jak zwykle zresztą . :) Denerwuje mnie ta strefa czasowa bo myle się kiedy co oni robili, u nas wieczór u nich ranek, masakra . xd Niech wracają do UK no ! :>  A tak w ogóle poczułam ochotę na budyń, nie wiem czemu wgl to piszę ale tak jakoś . Hue hue :) . Mam taką ogromną prośbe do was, jak wchodzicie to komentujcie te posty, bo nie robię ich na darmo, niektórzy nawet z tego korzystają , pozwalam kopiować zdjęcia, jesli ktoś chce na bloga, tylko nie teksty bo wiem że i to się zdarza . *.* . No więc wiecie, po prawej stronie jest mały czat więc równiez piszcie, anonimowe osoby równiez mogą . Nie wiem czy ktoś to przeczyta no ale, jakby co . ^_^
A ja sie biore za zdjęcia bo chyba mam ich dużo . :]


Nasz boski Harry na twitterze napisał że jest zimno *.* . Skarbie, jest coś takiego jak kurta ♥
Dzisiaj chłopaki mają mnóstwo promowania więc czekają ich wywiady, współczucie :D
Chłopcy spotkali się wczoraj z fankami i od razu promowali nowe lalki od Hasbro .
Na koncercie MSG będzie Eleanor, Perrie i tata Harry'ego . :>
Chłopcy Liam'a w tym chłopak Ruth przylecą w sobotę do NY . :D
Miley Cyrus była zapytana który chłopak z 1D jest jej ulubieńcem a ona wybrała ... naszego boskiego Malika mówiąc że jest słodki, a ja się w pełni z nią zgadzam ! Ale dla mnie boscy to oni są wszyscy  ♥
Robbie Williams twierdzi iż Harry jest magnesem na kobiety ( w sumie przyciąga je )jakiego prawie nigdy nie widział . Cieszy mnie to . Hue . ;*


                                  Ej ej ej ! Ja siadam, miejsca nie ustąpię ! :) Zdjęcia z wczoraj ;*




Oni są boscy no ! :)





Fryzura a la Malik czy mi się wydaje ? Ciacho ! :D


Boże, Malik twój uśmiech. Zabijasz mnie nim ! Ten język, zawsze do przodu go daje, haha . ^.*







Te dziewczynki obok mają szczęście . xd





Bitch please, Niall obejmuje dziewczynkę ! A ja ?! :o


D: Komu podoba się T.I ? . Lou . Hie ;)




Jakbym stanęła przed tymi pudełkami to byłabym niczym dzika małpa na wolności ! ^.^


Porównanie która ładniejsza ? Haha . :) . Obie boskie ! ;*




Enjoy . xx

5 komentarzy:

  1. Aww <3
    Słodziaki ^^
    Marzena

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wpis <3
    Kiedy dodasz nowy rozdział na starym blogu :D? nie mogę się doczekać ;D
    Agata

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham twoje blogi . Ten jest nieziemski ,a tamten na pingerze to po prostu cudo ! ;* Jak bym powiedziala że kocham 1D to byloby za malo - ja ich poprostu ubóstwiam , nie mg zasnąc w nocy nie pomyślawszy o nich, zreszta chyba jak każda Directioners ;d Bede wpadac to codziennie po kilka razy tylko prosze o jedno - nie zapominaj o blogu na pingerze ; )
    _________________________________
    A i chcialam powiedziec jeszzce jedno - masz piękne imię zresztą noszę to samo;p hehe .. (ale ze mnie narcyz ;d ;p )

    Tak więc pisz, i czekam na więcej ! ; *
    ___________________________________________
    Dominika <3

    OdpowiedzUsuń